Kontormøbel.dk
Klubiensvej 19, 2150 Nordhavn
CVR: 26 75 59 99
Alle priser er eksklusiv moms.
Vi forbeholder os retten til at afvise ordre, såfremt indkøbspris og fragtudgifter overstiger salgsprisen.
I kurven er der mulighed for at vælge mellem Dankort, Visa Dankort, VISA/Mastercard (debit, electron, maestro osv.), MobilPay, Appelpay og EAN/GLN betaling. Der pålægges ingen gebyrer ved din betaling.
Dine betalingsoplysninger bliver behandlet fortroligt og sikkert i en krypteret gateway via PensoPay.
Beløbet reserveres ved bestilling og hæves når vareren afsendes. Dog med undtagelse af betaling med EAN- eller GLN nummer. Ved betaling via EAN- eller GLN nummer, sendes fakturaen efter ordreafgivelse. Ordren vil først blive behandlet, når betalingen er modtaget og registreret.
Kontormøbel.dk videregiver garantien fra vores leverandøre, som minimum er 2 år. Flere af leverandørerne har udvidet garanti og helt op til 10 års garanti.
I samarbejde med en række professionelle fragt selskaber og vognmænd, levere vi til hele det brofaste Danmark. Vognmanden ligger ruten på dagen ud fra geografi, stop mm. Det er derfor ikke muligt at oplyse et tidspunkt for leveringen.
Levering er som udgangspunkt til kantsten, lager eller gadedør og bæres ikke yderligere ind eller op.
For at sikre dig den hurtigste levering uden for mange stop, sendes varen direkte fra fabrikken. Det betyder også at hvis du har bestilt fra flere forskellige producenter, kan du risikere levering i flere omgange.
Er der ikke nogle til at tage imod leveringen og af større varer (f.eks. hæve sænkeborde) og kan fragtmanden ikke få kontakt via telefon mm. vil der blive opkrævet et genleverings gebyr på min. 400 kr. ex moms.
Har du særlige ønsker til leveringen eller spørgsmål, er du altid velkommen til at forespørge os på 45580005 eller info@kontormobel.dk.
Vi har ansvaret for at varen til den er leveret, det er derfor vigtigt du som kunde tjekker om vareren er uskadt ved leveringen. Har pakken skrammer eller skader, skal dette noteres ved fragtmanden. Er skaden så omfattende at vareren har taget skade, er det bedst at nægte modtagelse.
Læs mere om vores leveringstider og montering her.
B2B ordre ydes der ingen fortrydelsesret efter fremsendt ordrebekræftelse.
Som forbruger ydes der 14 dages fuld returret på varer købt på Kontormøbel.dk. Perioden regnes fra modtagelsesdagen. Gælder dog ikke special produceret varer, som er produceret efter dine præferencer.
Returneringsomkostning til fragt afholdes af dig og dig der hæfter hvis der opstår skader under transporten.
Ved benyttelse af fortrydelsesretten, skal det anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelsen af købet og senest 14 dage efter modtagelsen sendes retur til os efter aftale. Anmeldelsen om brug af fortrydelsesretten sendes pr. mail på info@kontormobel.dk
Varens stand ved returnering skal være i samme stand som ved modtagelse og returens i original emballage. Hvis vareren har mistet værdi og det skyldes brug eller uhensigtsmæssig behandling tilbagebetales kun beløbet som anses som varens handelsmæssige værdi.
Når du handler som forbruger, gælder købslovens regler for varekøb. Det vil sige du har 24 måneders reklamationsret fra dit køb. Er reklamationen berettiget kan du enten få repareret, ombyttet, få afslag i prisen eller få pengene tilbage, afhængig af den konkrete sag.
Ved henvendelse med reklamation skal der rettes henvendelse på info@kontormobel.dk med billeder og beskrivelse af reklamationen.
Skulle der opstår uforudsigelig og uundgåelig udefrakommende begivenhed, som umuliggør det at overholde leveringtiden, kan vi påberåber os force majeure. Eksempler her på: IT nedbrud, cyberangreb, epidemier, snestorm, brand, strejke eller lignende ydre faktorer, vi ikke har indflydelse på. Ved sådanne situationer giver det ikke ret til ophævelse af købsaftalen eller kompensation.
For at behandle din ordre har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse.
Vi videregiver kun de oplysninger der er nødvendige for at levere varerne. Dine oplysninger bliver gemt ved Kontormøbel.dk i fem år, hvorefter oplysningerne bliver slettet.
Ønsker du at få rettet i dine oplysninger eller få dem slettes, kan du kontakte os på info@kontormobel.dk
Læs mere i vores privatpolitik.
Ønsker du som forbruger at klage over dit køb, skal du kontakte os på info@kontormobel.dk. Findes der ikke en løsning kan der klages til:
Center for klageløsning
Nævnens Hus, Toldboden 2
8800 Virborg
www.forbrug.dk
Har du et spørgsmål, en klage, ris eller ros , så kan du kontakte som her:
Tlf: +45 45580005
Info@kontormobel.dk